BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ KONUSU VE OYUNCULARI

Benim Adım Gültepe Dizisi ne zaman başlayacak? Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları kimler? Benim Adım Gültepe fragmanı ve yayın saate hakkında merak ettiklerinizi yazımızın devamında bulabilirsiniz.



Kanal D yeni bir diziyi daha ekranlara koyuyor. Yeni dizinin adı Benim Adım Gültepe. Dizinin konusu ve karakterleri ile oyuncu kadrosunuz araştırdık. Gayet sağlam ve iyi oyunculara sahip güçlü bir kadrosu olan Benim Adım Gültepe dizisi şöyle;

80 li yıllarda yaşanan Benim Adım Gültepe dizisi İzmir' in Gültepe adlı semtinde Seyfi, Gülali, Fevzi ve Murat' ın yaşadıklarını anlatacak. Gülali nin annesi Gülümser hanımın kocası hapishaneye düşmütür ama buna rağmen kendi ayakları üzerinde durmaya ve oğluna sahip çıkmaya çalışmaktadır.
Buna rağmen bir de yasak ve gizli bir aşkı vardır. O da semtin yakışıklı minibüs şöforü Halil dir. Halil de Gülümser e aşıktır ve evlenmek istemektedir. Mahallenin saygı duyulan ve korkulan ağır abisi Eşref te ilginç olaylar yaşatacaktır.

Mahalle sakinlerinin yaşadıkları dönem, yer ve hayatla mücadelelerini bambaşka bir dille ekrana taşıyacak olan “Benim Adım Gültepe”nin ana kahramanlarından biri de, bizzat Gültepe’nin kendisi. Merakla beklenen “Benim Adım Gültepe” dizisinin İzmir’de başlayan çekimleri, İstanbul’da devam edecek. Güçlü oyuncu kadrosu ve sürükleyici hikayesi ile “Benim Adım Gültepe” Eylül’de Kanal D’de ekrana gelecek.

Benim Adım Gültepe Dizisi Künye;

Yapım : Kanal D
Senaryo : Vural Yaşaroğlu
Yönetmen : Zeynep Günay
Oyuncular : Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, İlker Kızmaz, Ekin Koç, Evrim Alasya, Tolga Sarıtaş, Efe Akercan, Burak Dakak, Hakan Karsak, Şafak Başkaya, Özgür Özgülgün, Bige Önal, Oktay Daner, Selen Öztürk, Metehan Erdem, Numan Çakır, Necmettin Çobanoğlu, İskender Altın, Ali Altuğ, İlayda Alişan, Miray Akay

Benim Adım Gültepe Dizisi Karakterleri;

Benim Adım Gültepe Eşref (Mete Horozoğlu)
Benim Adım Gültepe Gülümser (Ayça Bingöl)
Benim Adım Gültepe Seyfi (Ekin Koç )
Benim Adım Gültepe Murat (Tolga Sarıtaş)
Benim Adım Gültepe Fevzi (Burak Dakak)
Benim Adım Gültepe Gülali (Efe Akercan)
Benim Adım Gültepe Gülten (Miray Akay )
Benim Adım Gültepe Mezyet (Selen Öztürk )
Benim Adım Gültepe Nurten (İlayda Alişan)
Benim Adım Gültepe Gülten (Miray Akay)
Benim Adım Gültepe Suna (Evrim Alasya)
Benim Adım Gültepe Halil (İlker Kızmaz)
Benim Adım Gültepe Basri (Hakan Karsak)
Benim Adım Gültepe Fuat Hoca (Şafak Başkaya)
Benim Adım Gültepe Cevat (Özgür Özülgün)
Benim Adım Gültepe Nazlı (Bige Önal)
Benim Adım Gültepe Dursun (Oktay Daner)
Benim Adım Gültepe Ziya (Necmettin Çobanoğlu)
Benim Adım Gültepe Saadettin (İskender Altın)
Benim Adım Gültepe Rami (Ali Altuğ)
Benim Adım Gültepe Salih (Metehan Erdem)
Benim Adım Gültepe Refik (Numan Çakır)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder