KANAL D YENİ DİZİLER - KANAL D YENİ SEZON PROGRAMLARI

Ekranlarda birbiri ardına dizi savaşları yaşanırken Kanal D de boş durmuyor yeni sezona çok iddialı giriyor.  2014 yılı yeni sezonu eylül ayında yeni dizilerle başlayacak. Yaz döneminde tatilde olan izleyici eylül ayında özlediği uzun soluklu dizileri sabırsızlıkla bekliyor. Çoğu kanal yeni dizilerini tanıtımlarını birer birer yapmaya başladı

2014 Eylül Ayında Kanal D'de Başlayacak Olan Diziler...

KANAL D BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ
KANAL D ŞEREF MESELESİ DİZİSİ
KANAL D BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİSİ
KANAL D ALIN YAZIM DİZİSİ
KANAL D BU SON OLSUN DİZİSİ
KANAL D URFALIYIM EZELDEN DİZİSİ
KANAL D KURTLAR VADİSİ PUSU DİZİSİ

2014 Kanal D'nin Yeni Sezonda Devam Edecek Dizileri;

KANAL D GÜLLERİN SAVAŞI DİZİSİ
KANAL D ULAN İSTANBUL DİZİSİ
KANAL D ANASININ OĞLU DİZİSİ
KANAL D ANKARA'NIN DİKMENİ DİZİSİ
KANAL D GALİP DERVİŞ DİZİSİ
KANAL D ARKA SOKAKLAR DİZİSİ
KANAL D KÜÇÜK AĞA DİZİSİ

Ayrıca Kanal D yeni Programlarla da yeni sezona girecek;

KANAL D 112 ACİL PROGRAMI
KANAL D ŞANSA DAVET YARIŞMASI
KANAL D ÇARKIFELEK YARIŞMASI
KANAL D ALABORA YARIŞMASI
KANAL D TAKİP PROGRAMI
KANAL D CANLI PARA YARIŞMASI
KANAL D ARKADAŞIM HOŞGELDİN

Yeni sezona çok iddialı giriş yapan Kanal D özellikle yaz ayında başlayan Ulan İstanbul dizisi ile izleyiciden tam not aldı. Kanal D'nin eylül ayında başlayacak olan Benim Adım Gültepe ve Şeref Meselesi dizileri çok beğenilecek gibi. Ayrıca geçtiğimiz sezon ATV'de yayınlanan Kurtlar Vadisi Pusu dizisi yeni sezonda Kanal D ekranlarında olacak.

Dizilerin tanıtımları yapıldıkça sitemizden diziler ile ilgili detaylı bilgileri bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder