EREN HACISALİHOĞLU KİMDİR?

Eren Hacısalihoğlu kimdir, biyografisi, boyu, kaç yaşında ve nerelidir? Eren Hacısalihoğlu hangi dizilerde oynamıştır. Kadim Dostum dizisi Ferzan Kadim kim? Eren Hacısalihoğlu vikipedi gibi sorulara evabı aşağıda bulabilirsiniz.

Adı Soyadı : Eren Hacısalihoğlu
Doğum Tarihi : 05/06/1979
Memleketi :Trabzon Akçaabat
Yaşı : 35
Burcu : İkizler
Eğitim : Lisans
Mesleği : Oyuncu
Twitter Hesabı : https://twitter.com/erenhcsalihoglu
İnstagram Hesabı :
Facebook Hesabı :


Eren Hacısalihoğlu, 5 Haziran 1979 yılında Trabzon Akçaabat’ta dünyaya geldi. İstanbul Haliç Üniversitesi’ni okudu ve buradan mezun oldu. ATV de yayınlanan Benim İçin Üzülme dizisinde Harun Kılıçoğlu karakterini canlandırdı. 2014 yılında Fox Tv de başlayan Kadim Dostum isimli dizide Ferzan Kadim karakterini canlandırmaktadır.

Eren Hacısalihoğlu Oynadığı Diziler;

2011 - Mavi Kelebekler (Dejan)
2011 - Bitmeyen Hikaye
2012 - Benim İçin Üzülme (Harun Kılıçoğlu)
2014 - Kadim Dostum (Ferzan Kadim)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder