BENİ AFFET BAHAR,GAMZE TURGUT KİMDİR?

GAYE TURGUT KİMDİR?

ADI SOYADI:GAYE TURGUT EVİN
DOĞUM TARİHİ:1987
DOĞUM YERİ:İSTANBUL
BOY:177
KİLO:59

GAYE TURGUT KİMDİR?EĞİTİM DURUMU NEDİR?

Gaye Turgut, 2005 yılında Arnavutköy Korkmaz Yiğit Anadolu Lisesi’nden mezun olmuştur. 2010 yılında da Beykent Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Oyunculuk bölümünden mezun olmuştur. Aynı zamanda çift anadal ile Sinema-Tv bölümünü mezunudur. Altunizade Belediye ve Sadri Alışık Tiyatroları’nda oyunculuk ve reji asistanlığı yapmıştır.

Anaokulunda yaratıcı drama ve dans çalışmalarına katılarak oyunculukla küçük yaşta ilgilenmeye başlamıştır. Okulun tiyatro grubunda yer alıp Cumhuriyetin 75.yıl çalışmalarında Bayrağımızın Gölgesinde adlı oyunla MEB başarı ödülünü almıştır. Halen Ümraniye T Tipi Cezaevi’nde tiyatro eğitmenliği yapmaktadır.
Show Tv de “Beni Affet” adlı dizide Bahar karakterini canlandıran “Gaye Turgut” başarılı bir oyun sergilediği için izleyenlerde bir sempati yaparak sevilen birisi olduğu için 2011 yılında “Yamak Ahmet” adlı dizide Can Feda Sultan karakterini canlandırdı. Fiziği ve sıcak kanlılığı ile bilinen güzel esmer oyuncumuz Gaye, girdiği projelerde aldığı eğitimin hakkını fazlasıyla veriyor.

2011 yapımı Beni Affet dizisinde rol arkaşı Deniz Evinle mutlu bir evliliğe imza atmıştır.

GAYE TURGUT'UN YER ALGIĞI YAPIMLAR;

2000 Sevgi Ana Televizyon dizisi

2005 Beşinci Boyut Televizyon dizisi

2008 Her Halimle Sev Beni Televizyon dizisi

2010 Akasya Durağı Televizyon dizisi

2010 Kanıt – Televizyon dizisi

2010 Yahşi Cazibe Televizyon dizisi

2010 Türk Malı Televizyon dizisi

2010 72. Koğuş Sinema Filmi

2011 Yamak Ahmet Televizyon dizisi

2011 Beni Affet Televizyon dizisi