BENİ AFFET FERİDE - ŞEYMA KORKMAZ KİMDİR?

ŞEYMA KORKMAZ KİMDİR?

ADI SOYADI: ŞEYMA KORKMAZ

DOĞUM TARİHİ: 20 ARALIK 1988
DOĞUM YERİ: ESKİŞEHİR
BOY: 172
KİLO: 55
GÖZ RENGİ: MAVİ
SAÇ RENGİ: SARI

ŞEYMA KORKMAZ KİMDİR? EĞİTİM DURUMU NEDİR?

İlköğretim eğitimini Eskişehir’de bitirdi. 2000 yılında Çanakkale’ye yerleşti ve üniversite dahil geri kalan 11 yıllık eğitim hayatını Çanakkale’de tamamladı. Liseyi Çanakkale Güzel Sanatlar Lisesinde Resim Bölümünde okudu. Üniversiteyi Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Resim-İş Öğretmenliğini bitirdi. Okul yıllarında Volkan Sezai SUDA ile birlikte çalıştı, fotomodellik yaptı.

2011 yılında yayınlanan Hayata Beş Kala dizisinde Yağmur karakteriyle kariyerine başlayan Şeyma Korkmaz, aynı yıl yayına girecek olan Beni Affet dizisinde Feride karakteriyle adını duyurmuştur.Beni Affet dizisinde büyük bir başarı ile devam etmekte olan Şeyma hala devam eden dizide yer almaktadır.

Beni Affet (TV Dizisi) (Feride)
Hayata Beş Kala (TV Dizisi) (Yagmur)